Wednesday, June 15, 2005

Det fysta tongå mi seie på denne bloggen e:

Så va denne dagen åg øve.. Å eg som ny blogger tenkte eg sko blogga litt om dagen.
Va på skolen å fekk veda at d ikje blei någe muntli på meg, å " straffen" for d blei at me måtte vaska klasserommå, eg seie bare- ka har me vaskekånar får!!!?? Men eg jor ein liden insats å jekk hjem.
Så kom den styste utfordringen denne dagen, eg å svanhild sko laga 80-talls dans. Ikje akkurat de rette personane t å bli satt t den jobben. Så d endte heller dårli. Å styre av kore blei nok ein gång skoffa øve åss..Men me begynne å bli vandt t d. Men me har faktisk greid å lagt ein av dansane me sko laga - boy band dans, ikje den mest avangserte.
Så ittepå ein siste øvelse før konserten - veldi bra øvelse, jekk eg å solfri, elin å svanhild på kina resturang å spiste go mad får å feire at me ikje kom åpp i muntli å nå har ferie..:D:D
Jaja dette va då bare et enkelt innlegg får å få i gang følesen av d å ver blogger!!

1 comment:

Anonymous said...

eg må sei eg syns du e en flinke blogger, siri lene! :D Sga fylla masse me her framøve ;) løøv jah!