Thursday, August 04, 2005

E ikje allti liga teknisk av meg....

Mhm nå greide eg å sletta ein heile bloggtekst eg hadde skreve, iriteranes. E ikje heilt inni disse bloggetingå ennå eg..

Mn eg gidde ikje skriva alt det eg hadde skreve ein gång t, så fort sammendrag av d eg skreiv:
At eg hadde prøvd meg i fjose, vert me elin å melka. Ganske interesang opplevelse
Å at eg kjørte i skauen ( å då meine eg skauen åg, øve steinrøyse å trer) me ein bil, me tog åg turen nerom ein stor dam (kom faktisk ikje vann inn i bilen)
Kanon kjekke helg!

Ganske surt at eg greide å sletta den teksten, mn mn!

Gidde ikje skirva mer nå, mn de to siste ugene va eg på færøyene me Bukkene bruse tensing å hinna tensing. Kanon kjekt :D:D Skrive kansje mer om d seinare ;)

2 comments:

Anonymous said...

nå vente eg altså på en nye blogg! gaanske døe denne her :P

Siri Lene said...

Your wish have come true ;)