Sunday, November 25, 2007

Oppdatering:D

Eg skrøyde på meg at eg e tebage, men d va søren meg i mai. Dette går ikje så veldig godt har eg fonne ud. Har tenkt mange gange at dette åre burde eg tatt meg tid t å blogga litt mer enn eg gjør, men d blir d ikje noge av. Folkehøgskole e et friår, å me har masse fritid. Men eg fatte det ikje for aligavell så får eg ikje tid t å jør alt eg har plana om å jør, rare greier d der. Men nå har eg vertfall satt meg ner for å få ner nogen ord om d som har skjedd siden mai, i korte trekk fra august av:P

Har begynt på folkehøgskole å d e bare heilt toppers. Så sinnsykt mange kjekke folk å et fantastisk år. For dei som ikje vett d så går eg på ei linja kaldt interkulturelt fokus, me har fokus på andre kulturere å ska reisa t Afrika i januar, d bler fantastisk. Ellers har me åg vert på interrail t Brussel, Budapest å Danmark. Veldi kjekke tur å blei enormt godt kjent me klassen, som bare e heilt fantastisk bra! Udenom å reisa så drive me med leksehjelp kver onsdag for flyktninger her i Gvarv. Andre linjedage har med undrevisning om afrikaland, kommunikasjon og litt generelle ting om kultur, miljø og samfunn. Veldig interesant og lærerikt.

Men d så åg e veldig kjekt me sagavoll e at me har ikje bare linjefag i ugene, alt fra 2-3 dage i ugå har me valgfag på tvers av linjene. Då har eg hatt feks klatring å fått meg brattkort - veldi gøy siden me i januar får ein ny klatrevegg. Andre valgfag e alt fra sosiologi t ekstrem vintersport. Så d e supert.

D einaste så e domt me dette åre e at dar e folk hjemma så eg kunne sett litt mer t. Men heldigivs e dar frihelge å feriar som jør at dette blir leveligt :D

Dette e genrelle trekk fra mitt år. Hb at eg ska få blogga litt mer om interrailen, afrika å selfølgeli andre ting. Men ikje ha for store forventninger:D
Hb alle har d bra.

Å vil dokke hørra merr fra meg så e d fult lovlig å senda brev, mail eller ta ein telefon.
Brev e ekstra gøy, siden me sjekke posthyllå kver dag.
Sagavoll fhs
3810 Gvarv

1 comment:

siri said...

så kjekt å bli oppdatert! eg sende jo brev å mase på deg uansett då, mn kjekt at du oppdatere bloggen og :)
klem fra meg