Thursday, June 23, 2005

Avreise til frankrike om ca 13 timer!

Nå har ferien endeli starta! Eg har fått ein super start.. Vert turen oppom Vea å besøkt Vegard, kjempe jilt d! Å i går va me på bråstei der me grilla, spelte vollyball å bada.
I dag har eg vert me Marita å jobba, arkivert å rydda i papirer, ganske greit.. Va åg turen innom min yndlingsvenn - tannlegen, null hull i min munn ;)
Så nå har eg utsatt pakkingå så lenge at dn ikje kan utsettas mer. Romme mitt flyde av kler å dilldall! Eg pakke masse, mn har ligavell ein tanke bag i håve så seie at ett elle ant komme eg t å glømma. Men itte eg har satt romme mitt på håve på leid itte mine solbriller finne eg di i ei skoffa i gangen, å kem kan ha lagt di der, jo ingen andre enn min ryddige brodar. Av å t kan hans ryddemanier gå meg på nervene. Greit nok at d e greit å ha d ryddi, men d får ver måde på. mnmn tebage t ferien. Di to neste ugene ska eg altså tilbringa i frankrike me svanhild å mor å far. Bler kjekt d :D Mn nå får eg vel nesten fårtsetta me pakkingå!
Go sommar alle i samen!

2 comments:

Anette said...

ha ein fine tur;) kosa dæg masse!

klem

Anonymous said...

eg har en liden følelse om at våres brødre e LITT forskjellige:P