Thursday, June 16, 2005

Ein ny dag i mitt liv:)

Tenk deg d at du ligge godt onna dynå. Så plutseli hørre du ringing langt langt vekke, du springe ud av sengå itte du har låge å grubla øve ka lyden va.. Når du endeli har komt dg opp av sengå, slutte ringingå., Så ringe mobilen så ligge på nattbordet! Unødvendigt å bli vekte på den måden, men blei møje bedre når d va guro i den andre ennen.
Dagen i dag har eg tilbragt me mi vennina,Svanhild. Me har nå jort masse forbrefdelser t konserten, lagt dans å bakt kaga! Kan konkludera me at i løpet av denne dagen har me sikkart forbrendt likså møje så me har spist.... vett ikje om d e heilt positivt elle negativt.

Svanhild sitt forslag t ka eg sko blogga om i dag va at eg sko blogga om mi fantastiske vennina! Så ka ant kan eg jør!? Svanhild å eg har vel blitt nesten tvingt t å ver me kverandre såm små. Mødrene våras e vennar så hadde me någe valg då når me va små å uden egne meininga, tvilsomt! Men me hadde d jo kjekt, innimydlå vertfall.. D eg huske best fra me va små.. va at svanhild ville som stor gå på krykk, ha regulering å brillar. T nå så har hu fått oppfylt både brillene å reguleringå, men vett ikje om d va liga stas å få d!!? Mitt mål me tiå e at hu ska få gått på krykke åg, om eg så måtte knekka beine henna- alt for mi vennina :P
Nei men ittekvert så va d ikje bare mødrene våras så "tvang" åss t å ver me kverandre nå e me friville me kverandre - vertfall eg :D Allti kjekt å ver me den jentå der.
Vett at uansett kass humør eg e i så kan eg komma t hu, hu e ei solstråla i kverdagen min!
E så utroli gla i na at d e ubeskriveligt. Me kan grina å le i lag - ofte begge deler på ein gång!
Me to har opplevd masse kjekt i lag å mer ska d bli!
Så utroli gla i deg vennen, håbe me allti forblir vennar!

1 comment:

Anonymous said...

åå...;) nei du, eg klare meg uden krykker :P snilt sagt! gla i deg åg!