Tuesday, September 06, 2005

Litt av kvert, får å få tiå t å gå!

Ein liden oppdatering fra meg her på skolen! Lenge si nå. Har nå komt sjikkeli i gang me skolen, i går måtte eg faktisk jør lekse.. så nå e rett å slett ferien øve for denne gang. men så d e jo bare 5 uge elle någe sånt t høstferien :D

mnmn nå sitte eg vel bare her å telle ner de 15 minuttå så e ijenn av timen. Me hålle på me ein oppgave om stortingsvalget på disse 2 ugene har me sikkart hatt 20 tima me politikk, d e litt interesant men åg litt drid i lengden. Får å sei d heilt ærli kan eg mer om politikk nå enn ka eg har kont någen gång, seie litt d!
Men om 15 min så e skoledagen øve :D

Ska prøva å ver litt flinkare me å oppdatera. Men eg e litt sløve å ugene mine e litt travle. Å har helle ikje hatt någe spesielt å blogga om, så hvis dokk vil at eg ska blogga om någe kan dokk bare skriva d som ein komentar t denne bloggen, då låve eg å blogga om d :)

No comments: