Sunday, September 11, 2005

Helgå - finito

Det er søndags kveld og jeg sitter å tenker over helgen. Dette har vert en kjempe avslappenes helg, det er lenge siden sist så det var absolutt nødvendigt.
Jeg har bare slapt av med venner.

Fredag var jeg hos siri vi såg film og snakket, kanon koseligt. Lørdag gjorde jeg lekser, måtte skrive en stil. Noe min hjerne ikke var helt instilt på, er ennå i feriemodus. Men jeg fikk ned noen ord på et ark. Så d får holde. Jeg og aurora lagte deilig middag, men fant ut at vi ikke hadde past som kokker. Vi tinte feks en kyllingfile i springen, men det ble et ganske så godt måltid, koseligt var det også. sener på kvelden skulle jeg servere i 50 års dag med svanhild å kristine. Dette var ganske stress men kanon kjekt og. Vi hadde det ganske løye. Svanhild fikk feks smake eddik blandet med brus, kanon løye utrykk hun fikk da :D
Ellers i dag har jeg lest litt å vert med solveig, kristine å Svanhild. Vi lagte et album om fadderbarnet vi har i bb. var veldi ueffektive, lekte å spiste kaker det meste av tiden.
Dette var min helg, ikke gjor noe spesielt men har hatt det kjempe kjekt.

Nå er den over å en travel uke starter i måren. Har funnet ut at jeg kommer lettere gjennom dagene hvis jeg tar en dag om gangen. Noen uker er så travle at jeg blander tidspunkt og stresser for å rekke ting som egentli ikke begynner før en halv time senere. Dette skjedde forige uke da jeg skulle på teorikurs å møtte opp ein hal time før, kjørelæreren min hadde et pussi utrykk i fjese da han så meg. Typisk meg å greie slike ting.. men men bedre for tidlig en for sent.. eller??!?!

2 comments:

Anette said...

ska sei, du he oppdatert...jaja, kan iche vær dårligare æg, så då må vel æg åg oppdatera:P hehe

dæ æ gått me slappav-helge inni mydlå, dæ trengs!! he nettopp hatt ei sjøl, herligt;)

dæ æ sant, ta ein dag om gången
"Så vær ikke bekymret for morgendagen; morgendagen skal bekymre seg for seg selv. Hver dag har nok med sin egen plage."

yeah! ha ei fine vega. klem

Anonymous said...

bedre å ver på forskudd enn itteskudd? :P Hadde så lyst på et liga kult ordtag så anette, men fekk d ikkje t ....