Friday, December 02, 2005

Desember måned har begynt!

Nå e d desember.
Å må sei at eg lige denne måneden ganske godt. Snø å julalys å presanger!
Har åg fått adventskalender i år, å d ein liden glede kver mårning å finna pakken å åpnan i spenning. Føle meg som ein liden onge, men d e vel ein grunn t at eg går på barn å ungdom å meine at me må få lov t å ver litt onge sjøl om eg telle ner t eg bler 18, d e søren ikje lenge t. Hb lappen åg nerme seg då :D:D (23 januar, hvis nogen vil gratulera meg på dagen;)

Eg kjenne ein gla følelse inni meg når eg sitte å tenke øve høsten og videre i desember å det eg ska jør. Bler stress men kjekt.
På skolen i ped å psykologi begynne me å planlegga juleavslutningen me sanger, drama å pynt. Kjempe koseligt. Me ska baka å me lese julehistorier på mårningen. Kanon koseligt akkurat som når me var små. :D

Glede meg åg t å gi presanger t vennar å kjente. Vett jo at d ikje e d så e hovedårsaken t at me feire jul. men eg syns d e ganske kjekt å je presanger t folk får å så se at de blir glade. spesielt kjekt e d å laga presanga sjøl om d kansje ikje bler møje av d i år. men någe bler d nok av juleverkstede me ska ha på skolen! Å i mårå kveld ska me ha julekos hos annsja me nogen eg jekk i klasse me i fjor. D bler kanon koseligt, lenge si me har sitt kverandre nå å d e allti kjekt å mødas. Å je presanga å ha ein super koselig kveld.

Så eg ser fram t ein herlige måned. me julaforbredelser, terminprøvar å koselige stunder med venner :)

Hb andre åg ser fram t måneden.
Å husk smile smitte ;)

6 comments:

Anonymous said...

Åsså e d jo kjekt å få presanger åg då:D *vente fremdeles på borsdagspresang* ..
lure på om eg får an før du fylle året å du får av meg, neppe... :p

Siri Lene said...

Svanhild du må ha tro på meg.. eg ska jør mitt besta å få jitt an t deg i løpet av ferien.. mn d e dårli me inspirasjon t å jør an klar..

Anonymous said...

Meine du at eg ska masa?? D vil eg jo ikkje ;)

CK said...

Eg huske kor gla eg blei avjulegaven eg fikk av Svanhild og Sirilene sist år eg! *Smile*

Det va vel ein pakke med ærter og ein brukt perm! Jaja. Ingenting ska stoppa meg i å kjøpa julegaver i år!

Det ska bli løye! Hehe!

CK said...

Eg huske kor gla eg blei avjulegaven eg fikk av Svanhild og Sirilene sist år eg! *Smile*

Det va vel ein pakke med ærter og ein brukt perm! Jaja. Ingenting ska stoppa meg i å kjøpa julegaver i år!

Det ska bli løye! Hehe!

Siri Lene said...

Ja tenkte meg du blei gla for den :P
Men me tenkte jo vertfall på deg når me kjupte ertene :D:D
Å e d ikje d så telle... Tenk på dei så ikje får presanga, pga pengemangel.....