Friday, December 16, 2005

Mine følelser for venninå mi Maren!

Me sitte nå her på skolen, vente på at eg ska på elevsamtale me leraren!
Maren meinte då at eg sko blogga om at eg elska na, så derfor så oppfylle eg hennas ønske!



Eg å maren begynte i same klasse i fjor - 1HSA!
Huske ikje heilt kos dette dypa vennskape utvikla seg.
Men troli når me va på hyttetur me klassen t sirdalen.
29 jente å ein gutt i klassen - kos kan vel d utvikla seg!
Jo d dannas jenger å eg å maren + 5 andre sprøe men kanon kjekke jenter blei ein jeng.
Å me hadde et ganske så spesielt år.. Mn kjekt!
Det va koss me blei kjent!

I år så har me alle blitt splitta, någen på gand å våland, et par på hinna!
D e igoren ganske domt, mn me treffes ennå me jevne mellomrom!
Å d e allti lige løye!
Som feks julekosekvelden me hadde i begynnelsen av desember.
Då me bakte, sang, lagte julapresanger å hadde ein liden julaften me presanger :P

Men øve t hovedpersonen i denne bloggen:
Maren!
Me går fortsatt i klasse, å d e eg kjempe gla for!
Hu e så sjønne når hu bler iritert ( d e hu nemli nå, dataen hennas klikka, hihi)
Eg ler litt å hu blir litt mer iritert :P :P
Du e søren meg ei sjønne jenta maren!

Hu har allti någen sprø påfunn.. ( tror ikje eg ska nevna dei - ( hint bjørn))
Maren e allti me på någen utfordringer - me prøvde oss nettopp på capoera - ganske løye.
Ein an ting eg lige me maren e at hu e lavere enn meg!!
Neidå mn Maren har allti godt humør, å stille opp!
Hu e ei super vennina
Å eg e kjempe gla for at me ska gå 2 år t ilag.
Alldri om me komme t å få d kjekt.
Får ikje å snakka om når me ska t praha :D:D:D

Kanon gla i deg Maren snuppå!
ELSKE DEG!!!
Å ein ting, å få ein melding av maren e allti liga morsomt.
Oppmuntranes nick name....:P

MÅ åg nevna litt om Aina her
Me starta i samen klasse i år! Å har rekti fått et vennskap!
Kanon kjekke jenta, så drar meg me t finnøy på helgetur for å passa ein honden!
Men d va kjempe koseligt!
Kjede meg sjeldent me aina i nerheten!
Me ska finna på masse kjekt desse årå!!!!
Reise t kristiansand i januar!
Så me disse strålandes jentene i klassen min ska dette ble 2 supre år!!!
Gla i deg!

(Her e me alle 3 - Maren, aina og meg)

God Jul og Godt Nytt År!

3 comments:

Anonymous said...

hei hei elsklingen min. tusen tusen takk for at du skreiv denne flotte, og strålandes bloggen te MEG!! det va koselig, sitte ennå me et smil rundt munne.

elske deg åg , smørblomst. STOR klem fra maren

Anonymous said...

øøø du maren??? du kødde... nejda!

elske deg eg og maren!
og selfølgelig siri lene pusen min:P

eg då? ingen så e gla i meg nej... eg e bare ein ubetydelige drittunge tydligvis for maren og siri lene... jaja:(

hhihi..... nuss nuss fra aina

Anonymous said...

åååå... takk vennen!