Thursday, January 26, 2006

2005 året sammendrag del 2 av 2

april:
shopping tur å grlinnig på båten t monica











Mai:
17 mai - grilling hos svanhild.









juni:
jubileumskonsert me bb
sommerferie - svanhild å eg i frankrike.




Juli:
Sommer, sol, venner, strand, leir, melking av kuer hos elin og færøyene








August:
Arena og skolestart








September
Styretur og sverige tur








Oktober
Høstferie me besøk fra færøyene og tfi











November
Finnøy tur t aina

Desember
Jul , nytttå og explore






Så konklusjonen av dette e at åre mitt har vert kanon jilt! Å någen av
æren t d, må eg vel je t dei flotte vennene eg har :D

3 comments:

Anonymous said...

finnøyturen va jo årets begivenhet;) hehe... løv ya.. må bare sei at bursdagen din va kjempe kjekke... masse koselige folk;) klemklem t alle fra meg!

Siri Lene said...

Hmm årets begivenhet, mn ingen bilder - ja der har du absolutt rett Aina... Men d va jo ei avslappanes å koselig helg d :)

Anonymous said...

det bildet av meg å deg i frankrike.. det ser jo nesten ud som om me e innfødte :) :P