Thursday, January 26, 2006

sammendrag av 2005 - 1 av 2

Eg e å bler trege me å blogga, mn nå har eg endeli oppdatert. Å si eg ikje har skreve si i fjor så må eg vel sei godt nytt år, så har eg vertfall sagt d åg på bloggen. Egentli så har eg tenkt ganske lenge på at eg sko blogga mn det har bare ikje blitt ti t d, å nå passe d egentli ikje å blogga om d eg hadde tenkt å blogga om derfor tar eg å blogge om någe ant.. uinteresant å skriva d mnmn.
Så eg leste på bloggen t Anette å blei inspirerte t å jør d sama så hu, laga eit sånn bildegreie øve åre så har gått. mn tingen e den at min hukomelse e någe dårli så huske ikje akkurat ka eg jor i januar å fram t juni i fjor, mn ska prøve å komma på någe ;)

2005

Januar:
fylte 17 vertfall
va på Gold Fish konsert
Å d blei lagt suprise party for meg:D






Februar:
-Eg å svanhild fekk d får åss å gå på fjellturer
-Lederkurs
- å kaktusfestival der eg blei kjent me Vegard :D



Mars:
Huske ikje :S
Men kansje dette bilde stemme t då!?!?

2 comments:

Anonymous said...

I mars.. så va det vertfall åbent hus hos Marita, for hu fylte jo 18!!

Ellers så syns eg du har fått me deg rektigt så mye, bare synd at mangen av bildene va ødelagte (vertfall når eg sko få de større) ...
ser per :)

Siri Lene said...

ja eg har forminska bildene får at de sko få plass, så hvis d e någen du ville hatt så skrig ud:)