Friday, December 23, 2005

Dagen før dagen!

Då va dagen før dagen komt!
Siste innspurt me julehandel og gave levering blir gjort i dag!
Eg kjupte den siste gaven i går, så nå e d bare ijenn å levera dei:D
I går va eg me å pynta julatree, leeenge si sist eg va me så måtte mimra litt tebage t når eg va liten å julatreepyntingå va kjempe kjekt. Då eg nesten ikje fekk såva natt t julaftå pga spenningå, våkna tidli å lista meg ud å såg på ka eg hadde fått i sokken!
Julebarnetv å så kjekå, når me endeli kom t middagen sko den vara i ein evighet før me konne pakka opp pakkene. Dette e d eg huske fra eg va liden.
Nå glede eg meg t å ver me familien, tradisjonen og kosen å gleden så bler vist på denne dagen.
At me jer pakker t dei me e gla i.
Å at me feire jesus fødsel!
Jul e ei koseli feiring!
Reine me at mangen små går me spente følelser i magen på slutten av denne dagen!


Som avslutning må eg bare få nevna at d e nå ein måne t eg bler 18 :D:D:D
Føle meg ikje stor nok t å bli 18 egentli, men ser fram t å forhåpenligvis få lappen rondt dein ti.
Sjøl om eg tror at eg ikje bler ferid før februar! Men aligavell!


EG VIL ØNSKA ALLE SAMEN EIN GO JUL!
HB ALLE FÅR EIN FLOTT DAG!

6 comments:

Anonymous said...

Eg huske at me sprang rundt som gamle å spiste snop :) Eg huske en gang eg fekk en vev å eg brukte an kun på julaften, men det va gøy fordetom ;)

Cathrin said...

gratla me dagen då my fellow birthday girl.... hehe visste isje at du og fylle året i dag..:P

Anonymous said...

Heisann!!

Du må bjynna å oppdatera bloggen din litt oftere!! Just as you know!

Gralla balla!! Endelig atten!!

Glede meg te lørdag!! Eller fredag!

Anette said...

hey vennen. gratla så møje me dagen! endeligt 18...tenk dæ...litle dæg...hehe. hb du har hatt ein kjekke dag! (å bare så du vett dæ, gronnen t at æg iche har sendt melling t dæg i dag æ at mobilen min har våre lost, mn nå har æg jo fonne an ijenn...kanskje æg bare sko skreve ein melling då? hm..æg jær dæ;))

klemmen :D

Siri Lene said...

Heisann Takktakktakk for bursdagshilsner :D Kjekt å bli 18 :)
Å viktor: har tenkt lenge på å oppdatera men har bare ikje blitt t, å d e på lørdag!
Cathin : kult eg helle viste ikje at me fylte på same dag, sinnsykt mange så fylle då har eg fonne ud. Flotte dato d ;)
Anette: takk for meldingen - bedre seint enn aldri vett du :P

Anette said...

hehe, versego;) så søtt "snille mennesker med blogg" :P hehe. har iche sitt dæ før nå;) kult